Obchodní podmínkyKontaktyCeník služeb
  Herní svět  PC hry  ESD Total War WARHAMMER II The Shadow & The Blade
ESD Total War WARHAMMER II The Shadow & The Blade
ESD Total War WARHAMMER II The Shadow & The BladeESD Total War WARHAMMER II The Shadow & The BladeESD Total War WARHAMMER II The Shadow & The Blade
Obrázky mají pouze informativní charakter a mohou se lišit od skutečnosti.

ESD Total War WARHAMMER II The Shadow & The Blade

Elektronická licence určená pro platformu Steam | PC Jedná se o dodatek a je nutné vlastnit základní hru Total War Warhammer II v platformě Steam! Shadow & The Blade (Stín a čepel) je balíček legendárních šlechticů pro hru Total War: WARHAMMER II. Představuje MaluseTemnou čepel a Pána smrti Snikche, každého s vlastními cíli, mechanikami, jednotkami a herním stylem. Do čela…
Kategorie: PC hry
Kód: 3013804PN: 7691Záruka: 2 roky
Produkt pochází z oficiální české distribuce.
341   včetně DPH
Cena bez DPH: 282 Kč
Nákup po telefonu
+420 739 085 404
Elektronická licence
Kdy zboží dostanu?termín / cena přepravy
Na prodejně v Novém Strašecí (po objednání)již 9.3. / ZDARMA!
Přepravní službou (ČR)10.3. / od 139 Kč
Na výdejním místě (ČR)12.3. / od 89 Kč
Uvedený termín je průměrná doba doručení uvedenou službou.

Popis produktu

Elektronická licence určená pro platformu Steam | PC

Jedná se o dodatek a je nutné vlastnit základní hru Total War Warhammer II v platformě Steam!

Shadow & The Blade (Stín a čepel) je balíček legendárních šlechticů pro hru Total War: WARHAMMER II. Představuje MaluseTemnou čepel a Pána smrti Snikche, každého s vlastními cíli, mechanikami, jednotkami a herním stylem. Do čela svých vlastních frakcí se postaví dva noví legendární šlechtici: Malus Temná čepel vládneměstu Hag Graef v říši temných elfů a Pán smrti Snikch je vůdcem skavenského klanu Eshin.

Každý legendární šlechtic do hry přinesevlastní jedinečné frakční mechaniky, řetězce úkolů, legendární předměty, stromyschopností a příběhy v kampani. Temnýmelfům i skavenům přidává nové mocné jednotky a hrdiny. Sadističtí váleční štváčiz Hag Graefu získají smrtící válečné vozy a bolestí svírané Medúzy. Klan Eshina jeho jednotky inspirované asasíny dostanou družstva se zbraněmi plnými chaotitu, rafinovaná maskovací kouzla a nenápadnou, ale vražednou pěchotu. Představujenové elitní proslulé jednotky, které budou napříč Novým i Starým světem pustošitřady tvých nepřátel. Oba šlechtice je možné využít v kampani, v bitevním režimui ve vlastních bitvách. Patří rovněž mezi hratelné postavy v Říši smrtelníků, obrovské kampani přístupné všem, kdo vlastní hru Total War: WARHAMMER nebo TotalWar: WARHAMMER II. Tz’arkan, ten, kterýpije světy, unikl ze svého věčného vězení v pustinách Chaosu, jen aby skončil neoddělitelně spojený s tou samou osobou,která ho osvobodila: krutým a násilnickým Malusem Temnou čepelí. Pán noci z klanu Eshin vycítil potenciál, jenž tkví v této démonické entitě, a vyslal svého nejdůvěryhodnějšího zabijáka, Pána smrti Snikche, aby démona vystopoval a odhalil jeho pravou moc.

Malus Temná čepel (Hag Graef)

Speciální frakční mechaniky

Posedlost

Aby potlačil posedlost Tz’arkanem, musíMalus neustále pít elixír zpomalující vliv, který démon nad jeho myslí získává.Za požití tohoto elixíru sice draze platí, recept na něj mu však jeho pán Malekith s potěšením věnuje. Tedy pokud mu Malus pomůže v jeho snahách o ovládnutí Víru. V bitvách nastávají situace, kdy můžeMalus navzdory očividnému nebezpečí dovolit tomu, který pije světy, aby na krátkou dobu získal kontrolu nad jeho myslí.Démon totiž znásobí jeho už tak legendární brutalitu. Snaha zvládnout závislostna zdánlivě neomezené moci nicméně vedek tomu, že je Malus v průběhu kampaně nucen čelit zoufalým výzvám, které vyplývají z toho, jak se snaží si znovu vybojovat vládu nad svou duší.

Výprava Temné čepele

Na počátku hry Malus vládne mocnému městu Hag Graef a zároveň stojí v čele expedičních sil s podporou Černé archy, kterépůsobí na druhé straně světa. V úvodních fázích této kampaně hráč čelí rozhodnutí, jestli si uchovat kontrolu nad Hag Graefem, nebo se města vzdát a na oplátkuzískat tučný obnos. Budeš si muset vybrat mezi dvěma odlišnými začátky kampaně,přičemž nabídka, kterou Temná čepel dostane, se bude jen těžko odmítat. Žonglování s machinacemi se nevyhneš.

Tz'arkanův šepot

Malus Temná čepel je ztělesněním nenávisti a nemilosrdnosti, což jsou vlastnosti, které ďábelská brutalita démona Tz’arkana ještě podněcuje. Zatímco Malus vedesvůj neutuchající vnitřní boj, démon seho pokouší manipulovat k tomu, aby se dopouštěl nepředstavitelných masakrů a krutostí. V rámci nového systému misí má Malus možnost poddat se démonovu temnému našeptávání a na oplátku může získat jedinečné a mocné odměny v podobě předmětů,následovníků a dalších pokladů.

Nové jednotky a postavy

Malus Temná čepel (legendární šlechtic)

Malus je těžce obrněný bojovník, který exceluje v boji zblízka, a jeho mocný Khainův warpový meč dokáže prorážet zbroje.Do bitvy jezdí na zuřivém chladnokrevném jménem Zášť a z jeho sedla zasévá strach do srdcí svých nepřátel. To vše z nějna bojišti dělá děsivého protivníka. Malus disponuje unikátní, i když nákladnouschopností, která mu umožňuje změnit sev démona Tz’arkana, toho, který pije světy. Takto si může obnovit zdraví, posílit své statistiky a významně pozměnit své schopnosti v bitvě.

Lepší krotitel bestií (šlechtic)

Temní elfové jsou již dlouhou dobu odborníci na krocení zvířat a šelem. Lepší krotitelé besti pak v této oblasti prokazují největší talent i schopnosti. Krotitelé bestií mají významnou výhodu zejménaproti velkým cílům, což z nich činí mocné nástroje v boji proti obzvlášť početným jednotkám velkých nepřátel.

Pán (hrdina)

Pánové jsou nižší šlechta společenství temných elfů. Tito hrdinové jsou mistři boje s kopím a štítem, kteří dokáží způsobit větším cílům obrovské škody, díky vysoké obraně proti útokům zblízka zvládnou ustát strašlivé rány a jejich schopnost Strážce jim dává možnost ochránit postavy ve svém okolí.

Vůz běžců zkázy

Tyto rychlé a smrtící válečné stroje protínají bojiště a hledají kořist, kterouby mohli pronásledovat a následně zabítči zotročit. Silné harpuny, kterými jsouvozy vybaveny, z nich dělají jednotku plně specializovanou na lov monster a schopnou porazit i tu nejmocnější bestii.

Medúzy krvavé msty

Medúzy krvavé msty, které jsou uvězněnév bolestmi svíraných hadích tělech, představují na bojišti opravdu hrozivou podívanou. Tato strašlivá kroutící se monstra najdou nejlepší uplatnění za přední linií, kde mohou plně využívat své mocné útoky na dálku k likvidaci nepřátel. Jejich nemilosrdné útoky na krátkou vzdálenost jsou však přinejmenším stejně silné.To z nich dělá užitečné hybridní jednotky, které v nepříteli vyvolávají strach ahrůzu.

Svatyně krvavé msty

Temnou magií poháněná svatyně krvavé msty se šine po bojišti a svými pasivními schopnostmi, aurou agonie a aurou nadšení, povzbuzuje spojence a demoralizuje nepřátele. Medúza na ní má ze své vyvýšenépozorovatelny mnohem lepší pozici pro sesílání smrtícího pohledu.

Siréna rudé zhouby (Medúza krvavé msty –proslulá jednotka)

Siréna rudé zhouby je ztělesněným strachem. Tato jedinečná Medúza může použít schopnost plošného poškození, která rozdrtí nepřátelské jednotky v oblasti okolo ní, což z ní v boji zblízka dělá extrémněnebezpečného protivníka.

Rakarthovi pustošitelé (Vůz běžců zkázy– proslulá jednotka)

Rakarthovi pustošitelé jsou nejlepší jednotkou běžců zkázy v Clar Karondu. Tentoválečný vůz určený pro boj proti velkýmcílům vždy žízní po nové krvi. Oproti obyčejným vozům je dodatečně vyzbrojený ostnatými sítěmi, které zpomalují nepřátelské jednotky a zvyšují tak jeho vražedný potenciál.

Khainovy vrány (Harpyje – proslulá jednotka)

Všechny harpyje neustále hledají nové maso, ale Khainovy vrány jsou z nich všechnejvíce nenasytné. Regenerační schopnosti získávají tím, že nepřátelům uštědřují rány, čímž zlepšují svou vlastní schopnost přežití. Požíráním útrob nepřátelských jednotek vyvolávají u nepřátelskýchjednotek hrůzu.

Pán smrti Snikch

Speciální frakční mechaniky

Temná jednání

Pán smrti Snikch a jeho agenti jsou nejobávanějšími tajnými špiony na světě. Jsou schopní podvratných akcí, které by jenmálokdo jiný dokázal. Každá postava z klanu Eshin může vykonávat mnohé akce temných jednání proti nepřátelům v kampani,a to se 100% úspěchem. Akce mohou mít širokou škálu výsledků, od jednoduchých krádeží předmětů nebo peněz až po špionáž, vyvolání rebelie či zabití. Sám pán smrti je dokonce schopný vypálit celé město!

Smlouvy s většími klany

Nespatření vůdci skavenstva v Radě Třináctky se neustále snaží si vzájemně působit potíže a vrážet kudly do zad. Pokud se objeví problém, který vyžaduje vážnoupozornost, větší klany se obrátí na klanEshin, aby za ně vykonal jejich špinavou práci. Tyto smlouvy zajišťují klanu Eshin peníze, jídlo a zvyšují u dotyčnýchklanů jeho reputaci. Tím klan získává bonusy a snižuje náklady na pořízení specializovaných jednotek od větších klanů.

Nové jednotky a postavy

Pán smrti Snikch (legendární šlechtic)

Pán smrti Snikch díky svým nepřekonatelným schopnostem utajení a nezměrnému soubojovému mistrovství exceluje v boji s ostatními postavami, obzvlášť pokud jsou zranitelné nebo již utrpěly poškození. Sesvými vražednými truchlícími čepelemi dokáže zbroji svého cíle při kontaktu okamžitě ubrat 50 %. Snikch rovněž disponuje schopnostmi předsunutého postavení a plížení, které ještě více upevňují jeho roli nejvyššího skavenského mistra zabijáka.

Mistr zabiják (šlechtic)

Mistr zabiják vyniká po vzoru Snikche vsoubojích s nepřátelskými postavami na krátké vzdálenosti, ale zároveň se může spoléhat na své útoky prováděné z dálky pomocí vrhacích hvězdic, s nimiž likviduje nepřátele z odstupu. Široká škála schopností, jako jsou předsunuté postavení,plížení a maskovací bomby, z něj dělá smrtonosného velitele přepadů ze zálohy, kterými můžeš překvapit své nepřátele.

Eshinský čaroděj (hrdina)

Eshinští čarodějové jsou mistři v uměnírychlé smrti, kteří využívají magii utajení na podporu svých spojenců z týlu bojiště. Tato nová škola magie se soustředína maskovací kouzla a řízení bojiště. Umožňuje tím ovládat tempo a průběh bitvytak, aby sloužily potřebám skavenů.

Eshinské trojice

Jen ti nejoddanější zabijáčtí učni postoupí do hodnosti trojice. Tito skvěle vytrénovaní a smrtící válečníci jsou všestrannou alternativou svých bratří z řad klanových krys a bouřné havěti. Nejlepší uplatnění nacházejí za předními řadami, kde může plně vyniknout jejich schopnostodhalovat mezery a slabiny nepřátelskýchlinií. Jejich zbroj sice není nejsilnější, ale tento nedostatek vynahrazují svými schopnostmi předsunutého postavení aplížení. Schopnostmi, které posilují jejich úskočnost na bojišti.

Moždíř jedovatého větru

Tyto pojízdné moždíře se plní výbušnýmikoulemi s jedovatým větrem, které je možné vystřelovat do mnohem větší vzdálenosti než jejich koulometačské ekvivalenty.Tato jednotka dokáže nepřátelům působitdlouhotrvající poškození, jelikož je dusí smrtícím chaotitovým plynem, a škodínaráz širokým řadám nepřátel.

Zbraňová družstva s warpmlýnky

Zbraňová družstva s warpmlýnky vrtají dozemě i do nepřátel. Spoléhají se na silné aktivní schopnosti, které mají na bojišti devastující účinky. Jakmile své nepřátele přikovají vyvolanými otřesy k zemi, mohou jejich vrtáky prorazit i nejtěžší brnění… za předpokladu, že se k nim družstvo dokáže dostat. Tato jednotka může rovněž likvidovat hradby sídel, rozrážet kámen na kusy s malým ohledem na to,jestli jsou přátelské či nepřátelské.

Lavinové moždíře (Moždíře jedovatého větru – proslulá jednotka)

Tato vzácná pekelná zařízení mohou z velké vzdálenosti střílet speciální koule,které explodují ještě ve vzduchu a působí devastující poškození prorážející zbroj všem jednotkám, které mají tu smůlu, že se nacházejí v palebné linii.

Visktrinovo družstvo smrti (Běžci smrti– proslulá jednotka)

Visktrinovo družstvo smrti patří ve svých šicích k elitě a vyniká ve špionážníchakcích. Tito bojovníci jsou oděni do lehkého brnění, které jim však zajišťuje značnou pohyblivost. Se svými věrnými truchlícími čepelemi dokáží způsobit obrovská průrazná zranění a zároveň využívajísvé elitní bojové mrštnosti k tomu, abynepřátelům co nejvíce ztížili protiúder.

Ishkovy trojice (Eshinské trojice – proslulá jednotka)

Ishkovy trojice následují učení Ishky Rychlodrápa, který byl kdysi Pánem noci klanu Eshin. Tyto jednotky mají schopnostvyvolat na bojišti svou kopii, která slouží jako návnada k oklamání nepřátele. Ve stejnou chvíli se mohou stahovat i útočit. Jejich smrtící schopnosti jsou ideální pro boj proti velkým cílům.

Návod na aktivaci elektronického klíče pro Steam:
1. Nainstalujte si program Steam – ke stažení zde: https://store.steampowered.com/about/?l=czech a klikněte na „NAINSTALOVAT SLUŽBU STEAM“.
2. Jestliže ve službě Steam nemáte účet, klikněte po spuštění aplikace na „VYTVOŘIT NOVÝ ÚČET a pokračujte dle pokynů.
3. Následně se přihlaste se ke svému účtu ve službě Steam.
4. Na obrazovce Steamu klikněte vlevo dole na tlačítko „+ PŘIDAT HRU“ a zvolte si „AKTIVOVAT PRODUKT VE SLUŽBĚ STEAM“.
5. Postupujte podle pokynů na obrazovce a zadejte aktivační klíč a dokončete aktivaci.
6. Produkt zobrazí na levé straně obrazovky v sekci knihovna her.
7. V případě her můžete začít stahovat hru, kterou budete po stažení moci spustit.
8. V případě dobití peněženky se doplní kredit na účtu.

Parametry

Herní platforma ESDSteam | PC